piątek, 2 maja 2014

Rozdział: 5

♥♥Emma♥♥
Po 30 minutach dojechaliśmy na... plażę?
-Po co tu przyjechaliśmy?-spytałam 
-Niespodzianka-powiedział z uśmiechem-Masz zawiąż sobie oczy-powiedział i podał mi opaskę 
-Ale po co?-spytałam ze strachem w głosie
-Nie pytaj i nie bój się. Nic ci nie zrobię-zapewniał 
-Okey-westchnęłam
Dziwne uczucie poczułam gdy złapał mnie za rękę. To dziwne ale się w nim zakochałam. Co w tym dziwnego? Otóż to że znamy się kilka dni.
-No i jesteśmy możesz zdjąć opaskę-powiedział. Ami nie trzeba powtarzać od razu zdjęłam opaskę i zobaczyłam coś co sprawiło że na mojej twarzy.

-Łaaał Zayn jak tu pięknie-powiedziałam z zachwytem. Nie wiem co mi strzeliło do głowy ale gdy to powiedziałam podbiegłam do niego i po prostu do niego się przytuliłam. 

♥♥Zayn♥♥
Boże myślałem że jej się to nie spodoba. Nie powiem ciężko było to przygotować ale chłopaki mi pomogli najbardziej pomógł mi Harry zna ją dłużej od nas wszystkich. Znamy się dość krótko ale wiem co do niej czuję oczywiście dostałem kazanie od Harrego i jego siostry że jak ją skrzywdzę to już pomnie. Ale o tym mogą pomarzyć.
Em przytuliła się do mnie a ja nie protestowałem.
-Em muszę ci coś powiedzieć-powiedziałem poważnie 
-Mam się bać-zaśmiała się nerwowo 
Przełknąłem głośno ślinę. No Zayn nie spieprz tego-powtarzałem w myśli 
-Jest sprawa...bo ten noo...-zacząłem się jąkać- Noo bo ja się w tobie zakochałem- No i powiedziałem uff 

♥♥Emma♥♥
Czy, czy on powiedział że mnie kocha? No nie wieże.
-Omm no to mamy problem-powiedziałam i zauważyłam strach haha teraz on się boi heh-Bo wiesz ja ciebie też-powiedziałam i spuściłam głowę.
Zayn podszedł do mnie i podniósł mi podbródek tak abym patrzyła mu się w oczy. Miał takie piękne oczy.
Uśmiechał się do mnie i powoli się do mnie zbliża. Masze usta złączyły się w namiętnym pocałunku.
 Gdy się od siebie oderwaliśmy to Zayn oparł o moje czoło swoje.
-Hyym kocham cię-powiedziałam i zaczęłam biec w stronę morza.
Zayn pobiegł za mną biegaliśmy tak aż mnie nie złapał i nie zaciągnął do wody. Staliśmy tam i się chlapaliśmy jak małe dzieci. Zayn złapał mnie za rękę i przyciągnął mnie do siebie po czym mnie pocałował.
-Kochanie wracajmy już proszę-poprosiłam 
-A co już ci się znudziłem?-spytał smutny
-Ty? Nigdy po prostu jest mi zimno. Zaraz będę chora-stwierdziłam smutna.
-No dobrze ta chodź.-Zayn wziął mnie na ręce i zaniósł do samochodu. Wracaliśmy i śmialiśmy się.
-No a teraz powiedz kto ci z tym pomagał?
-Sam a co coś było nie tak?-spytał przerażony 
-Nie wszystko było ok tylko jestem pewna że sam tego nie robiłeś.
-No dobra chłopaki mi pomagali i siostra Harrego. Hanna? tak?-wyjaśnił 
-Tak
Po 5 minutach byliśmy pod moim domem. 
-To do zobaczenia-powiedziałam już wyjść kiedy Zayn mnie odwrócił w swoją stronę.
-Nie zapomniałaś o czymś?-spytał i pokazał na policzek. Noo tak jak zwykle.
Przybliżyłam się do niego żeby go pocałować w policzek kiedy odwrócił głowę i pocałowałam go w usta. Chłopak pogłębił pocałunek.
-Głupek-powiedziałam kiedy się od niego oderwałam. Złapałam za klamkę i wyszłam z auta mojego chłopaka chyba mogę go tak nazwać prawda? Mniejsza pomachałam mu a on się do mnie uśmiechnął po czym odjechał z piskiem opon. Uśmiechnęłam się sama do siebie i poszłam do domu. Zdjęłam buty i poszłam do salonu gdzie zobaczyłam.....


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Siemka kochani!! Nadal czekam na komentarze więc proszę komentujcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz