piątek, 30 maja 2014

Rozdział: 11

♥♥Emma♥♥

Zrobiłyśmy zakupy do wózka wrzucałyśmy wszystko: żelki chipsy,piwa itp. Zayn dokupił papierosy bo od rana nic nie palił. Ale mi przykro(czujecie sarkazm?). 
-Mamy już chyba wszystko?-spytałam spoglądając na wypchany wózek 
-Chyba tak.-powiedziała Hanna pchając wózek. Zayn chciał to zrobić ale dziewczyna kłóciłam się i krzyczała więc dał sobie z tym spokój.
Do domu przyjechaliśmy po 15 minutach. Zayn i chłopaki zanieśli wszystkie zakupy do kuchni a my zajęłyśmy się przygotowaniem jedzenia. Zaniosłyśmy jedzenie na dwór gdzie wszystko było gotowe. Usiadłam a obok mnie Zayn.
-Jak się masz kochanie?-wyszeptał mi do ucha.
-Może być a co?-spytałam 
-A może pójdziemy na spacer?-zaproponował przegryzając płatek mojego ucha
-Teraz?-spytałam nie zadowolona z tego pomysłu.
-Nom
-Szczerze? Nie chce mi cię
-Siema zakochańce!!-przyleciał Niall z Hope
-Cześć-powiedział Zayn 
-Masz-powiedziała Hope podając nam piwo.
Wypiłam swój napój i poszłam po następny postanowiłam wziąć jeden dla Dan.Wesoła podeszłam do ogniska i usiadłam obok Zayna i Danielle
-Trzymaj-powiedziałam do dziewczyny Liana 
-Nie dzięki nie mogę-powiedziała uśmiechając się
-No dawaj-zachęcał Zayn
-Nie ja na serio nie mogę-powiedziała i spuściła głowę-jesem w ciąży-dodała prawie nie słyszalnie
-Co?!?-spytał nagle z pełną buzią Niall
-Ty tak na serio?-spytał Harry za co dostał po głowie od Kate
-Nie kurwa na niby-powiedziała Hope
-No to gratulacje!!-powiedziałam i rzuciłam się dziewczynę. Wdać że była spięta ale ja zauważyła że reszta też zaczyna im gratulować to się rozluźniła.
-To jak nazwiecie swoje dziecko?-spytałam
-Alex-odpowiedział Liam wypinając dumnie klatę. Jednak po chwili ją schowała gdyż dostał ręką po niej od Dan
-To będzie DZIEWCZYNKA-powiedziała dziewczyna wolniej wymawiając ostatni wyraz-I będzie miała na imię Victoria 
-Okey zakład-wypalił nagle Lou do Dan
-Louis!!!-warknęłam 
-No co?-spytał udając niewiniątko 
-Dobra-powiedział Zayn. Trzepnęłam go po ramieniu.
-Stoi o co?-spytał Lou
-10-powiedział mój chłopak patrząc na mnie. Wybuchłam niepohamowanym śmiechem. Zakładają się o 10 000 co za żal.-milionów- dodał.

 Ja od razu przestałam si śmiać za to Lou i mój chłopak mało się nie posikali.
-A ty skąd weźmiesz tyle kasy?-spytałam 
-Hahaha kochanie hahaha przecież hahaha się ahahha ścigam-powiedział i dalej się śmiał.
-Okey-powiedział Lou
-Dobra spadamy jest już-powiedział Niall wstając-...O kurwa jest już 3:05-dodał podnosząc śpiącą już Hope. 
Harry zgasił ognisko i poszliśmy do swoich pokoi. Wykąpałam się i poszłam spać. Już prawie spałam gdy poczułam że ktoś przysuwa mnie do siebie.
-Już nie długo i my będziemy mieć takie małe dziecko-wyszeptał mi do ucha i pocałował w włosy.

♥♥Kate♥♥

-Fajnie że Dan i Liam będą mieć takie małe dziecko prawda?-spytał mnie Harry gdy wychodziła z łazienki 
-Nom fajnie-powiedziałam i uśmiechnęłam się. Chłopak podszedł do mnie i zaczął całować po szyi.
-Harry-jęknęłam- Nie jestem jeszcze na to gotowa. przepraszam-wyszeptałam odsuwając się od niego.
-Nic nie szkodzi ja będę czekać-powiedział i pocałował mnie w usta. Pogłębiłam pocałunek. Poszliśmy spać.

♥♥Emma♥♥

Obudziły mnie czyjeś usta na moim policzku i szyi. Podniosłam jedną powiekę zobaczyłam Malika więc zamknęłam ją z powrotem.
-Wiem że już nie śpisz-wyszeptał mi do ucha i pocałował w usta.
-Długo tak leżysz?
-Nie jakieś 5 minut
-Słyszałam co mówiłeś w nocy-powiedziałam i wreszcie otworzyłam oczy
-Tak a co słyszałaś-spytał przerażony 
-Że "Już nie długo i my będziemy mieć takie małe dziecko"-zacytowałam
-Ach tak? I co w związku z tym?-zaczął się ze mną droczyć
-Nie nic nie ważne- powiedziałam i wstałam z łóżka.
-Daj spokój kochanie. Nie gniewaj się-powiedział i przytulił się do mnie od tyłu.
-Nie gniewam się idę się ubrać. Która godzina?-spytałam
-Yyy jest... 13:50-powiedział
-okey zaraz wracam-wzięłam czystą bieliznę i pobiegłam do łazienki. Umyłam się, wytarłam na ciało nałożyłam balsam o zapachu jabłek. Założyłam bieliznę i wysuszyłam włosy. Dopiero tera zauważyłam że nie mam ubrań.
-Zayn!!-krzyknęłam-Zayn!!-nic cisza. Pewnie go nie ma-pomyślałam. Pewna że nikogo nie ma wyszłam z łazienki i skierowałam się do szafy. Po chwili poczułam jak ktoś mnie do tyły przyciąga. Wystraszona kopnęłam go w kroczę ucisk się rozluźnił więc się odkręciłam.Na podłodze leżał skulony Mulat. Zaczęłam się śmiać
-I z czego się śmiejesz?-warknął
-A jak myślisz-spytałam-Hahaha. Po co się skradałeś?-spytałam gdy chłopaka gdy wstał
-Nie skradałem podszedłem przecież czekałem na łóżku
-Serio?
-Tak-powiedział i podszedł do mnie-Może jakieś przeprosiny?-spytał całując mnie po szyi.No tak właśnie stoję przed nim w samej bieliźnie. Emma jakaś to mądra. Speszona odskoczyłam od chłopaka i się zarumieniłam.
-Żartowałem-powiedział i pocałował namiętnie
Wyminął mnie i podszedł do mojej szafy. Po chili podał mi ciuchy i bez słowa wyszedł z pokoju.
Ubrałam się i wyszłam z pokoju. Schodziłam po schodach gdy usłyszałam śmiechy dochodzące z tarasu.Poszłam w tamtą stronę i zobaczyłam bawiących się chłopaków. Dziewczyny to nagrywały i się z nich śmiały.Malik się odkręcił i gdy mnie zobaczył uśmiechnął się i zaczął iść w moja stronę. Pocałował i wziął za rękę.
-Idziemy na imprezę-powiedziałam
-Jestem za-powiedzieli w tym samym czasie Zayn, Harry,Louis,Kate,Hanna
-Nie-powiedziała Hope
-Ale ja się nie pytam o to czy idziesz czy nie. Ja od razu mówię marsz na górę i się stroić. 
Wszyscy się rozeszli na górę do swoich pokoi
-A i impreza jest na plaży-krzyknęłam z korytarza weszłam do pokoju. Wzięłam ciuchy i poszłam się ubrać. Podkręciłam trochę włosy, zrobiłam mocny makijaż.
Zeszłam na dół gdzie wszyscy już byli.
-Idziemy?-spytałam.
Wszyscy przytaknęli. Postanowiliśmy pójść pieszo. Po 15 minutach byliśmy na miejscu. Bawiliśmy się świetnie, tańczyłam ze wszystkimi nawet z dziewczynami. Zayn miał iść wziąć drinki a ja poszłam do łazienki. Gdy wracałam zobaczyłam Zayna.....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

I tak oto mamy rozdział: 11.
Jak się podobało?
Czyta to ktoś?
Jak myślicie co zobaczyła Emma?
Piszcie w komentarzach. 
Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. fajny blog i ciekawa fabuła. myślę, że zobaczyła jak Malik liże sie z inną ;p już sie nie mogę doczekać nexta!! weny i buziole ;**
    p.s. w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://galactik-football-fanfiction.blogspot.com/

    http://we-found-love-in-a-hopelessplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń