środa, 30 kwietnia 2014

Rozdział: 4

♥♥Emma♥♥

Wstałam o 13 dziwne że dziewczyny mnie nie budziły. 
Wzięłam ciuchy i poszłam pod prysznic po czym się ubrałam i skierowałam się do kuchni.
Zrobiłam sobie kanapki z nutellą.
-Gdzie mój samochód!-usłyszałam krzyk. Odwróciłam się i zobaczyłam Matta. Super
-Yyyy u Zayna 
-Kurwa to nie jest śmieszne!-znowu wrzasną 
-Kurwa nie mam go! OK? Przegrałam!!-podniosłam tonację głosu
-Co?! Nie wygłupiaj się-powiedział i zaśmiał się nerwowo
-Nie mam go. Zjem i ci odkupię a teraz spadaj.-powiedziałam zdenerwowana 
Matt poszedł gdzieś więc mam spokój. Pobiegłam do pokoju po telefon i kartę kredytową. Napisałam do dziewczyn że idę odkupić Mattowi samochód. Poszłam kupić ten głupi samochód. Gdy wchodziłam do salonu zauważyłam Zayna i jego kumpli pomachałam mu a on mi odmachał pokazując abym podeszła do nich. Zrobiłam to.
-Cześć-przywitałam się z wszystkimi o dziwo zauważyłam że Harry też tu jest. Uśmiechał się do mnie.
Podeszłam do niego i pocałowałam w policzek tak samo jak Zayna.
-Cześć-powiedzieli wszyscy na raz
-Co tu robisz?-spytał farbowany blondyn 
-Wiesz...yyy-kurcze jak on ma na imię?
-Niall
-Tak. Więc jak wiesz Niall twój przyjaciel zabrał mi wczoraj samochód który należał do mojego brata. Więc muszę mu go odkupić.-wyjaśniłam na co Harry się zaśmiał
-No to chodź pomogę ci wybrać ten samochód-powiedział Zayn łapiąc mnie za rękę 
Razem poszliśmy w stronę szybkich aut. 
-Ten!-powiedziałam i wskazałam na czarne porsche 911
-Co? Ten serio?-spytał 
-Jak nie ten to który panie maruda-spytałam lekko poddenerwowana 
-Hahaha. Ten- wskazał na szaro-czarne BMW Concept i8. 
Nie powiem super autko.
-Hyyym okey biorę- powiedziałam z bananem na twarzy. Wybrałam samochód załatwiłam wszelkie formalności. Nie powiem samochód maże i fajny ale kurewsko drogi.
-Spotkamy się dziś wieczorem?-spytał Zayn łohocho no nie źle  zatkało mnie-Jeśli nie chcesz..-nie dokończył bo mu przerwałam 
-Jasne a o której?-spytałam z lekkim uśmiechem 
-Super o 18 po ciebie wpadnę- powiedział po czym pocałował mnie w policzek i odszedł. wzięłam kluczyki i pojechałam do domu.
-Masz i nie marudź- warknęła do Matta rzucając kluczyki w jego stronę 
-Dzięki-wstał i poszedł na podwórko po kilku sekundach wrócił i zaczął mnie dusić 
-Dzięki siostra-powiedział i pocałował mnie w policzek a ja zaczęłam się śmiać 
-Dobra koniec tych czułości muszę spadać-wyznałam 
-A gdzie?-spytał podejrzliwym głosem 
-Idę na spotkanie
-Tak a z kim?-dociekał 
-A co cię to kurwa obchodzi?-spytałam uśmiechając się
-Jesteś moją kochaną, malutką, niewinną siostrzyczką-powiedział. Spojrzałam na niego po chwili zaczęliśmy się śmiać 
-Z Zaynem
-Tan z którym przegrałaś?-bardziej stwierdził niż zapytał 
-Tak- powiedziałam i pobiegłam na górę do pokoju.
Weszłam i od razu skierowałam się do szafy. Już miałam wyciągać ciuchy gdy usłyszałam że dostałam wiadomość. 
"Załóż coś ładnego. Najlepiej sukienkę. :*xxZ"
Ehh wyciągnęłam sukienkę i poszłam do łazienki żeby się ogarnąć. 
Założyłam sukienkę i zrobiłam mocniejszy makijaż. 
Zerknęłam na zegarek 17:59.LOL mało czaju znowu sms 
"Emma już czekam" 
Na mojej twarzy pojawił się uśmiech. Wzięłam torebkę i poszłam do Zayna, Szybko wsiałam do samochodu 
-Cześć mała pięknie wyglądasz- powiedział i pocałował mnie w policzek
-Mała to jest twoja pała-warknęłam -Dzięki-dodałam z uśmiechem
-Widzę że mamy wahania nastroju?-spytał i od razu się zaśmiał
-Chyba u ciebie-powiedziałam i też sie zaśmiałam-To gdzie jedziemy?-spytałam z zaciekawieniem 
-Niespodzianka-powiedział z uśmiechem.
Coś mi się wydaje że się nie dowiem za szybko. 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Proszę oto rozdział 4. 
Komentujcie proszę bo nie wiem czy jest sens pisać dalej. Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz